Geweldig nieuws, we hebben een gloednieuwe website! De afgelopen jaren zijn we als bureau verder gegroeid. En we hebben ons ontwikkeld tot een breed georiënteerd data-adviesbureau. Tijd dus om ook onze website in een nieuw jasje te gieten.
Facts, figures en fun is wat ons drijft. Naast business intelligence bieden we diensten op het gebied van data engineering en data science. En ook voor advies over hoe datagedreven werken binnen jouw organisatie op de rit te krijgen, kan je bij ons terecht. De nieuwe site hebben we zo ontworpen dat onze portfolio en know how op het gebied van data-analyse en advies gemakkelijk is terug te vinden. Neem een kijkje en laat ons weten wat je ervan vindt! Veel dank aan Niek Boersen voor het mooie design! Heb je vragen over onze dienstverlening? Of wil je gewoon even met ons sparren? Neem contact op met Emma Stöger of bel ons via 085-2007070.
Op de nieuwe site hebben we de propositie van onze verschillende diensten dus aangescherpt: data analytics & data science, detachering, advies en trainingen. Ook is er een indeling toegevoegd van vier hoofdthema’s waarop Kurtosis actief is. Hier wordt duidelijk op welke gebieden je Kurtosis kunt inschakelen: sociaal domein, fysiek domein, datagedreven werken en digitale transformatie.
Verder krijg je als bezoeker van de site een kijkje in de keuken doordat verschillende projecten onder de loep worden genomen waar het team van Kurtosis aan werkt. Deze worden net als de nieuwspagina continu bijgewerkt. Een goede reden om nog eens terug te gaan naar de site. Uit de foto’s en het filmpje op de site wordt duidelijk dat Kurtosis Haagse roots heeft. Je herkent bekende plekken uit Den Haag in en om het kantoor van Kurtosis aan de Hooistraat. Verder zie je onze teamleden op de verschillende foto’s en via de ‘over ons’ pagina kun je de team leden direct benaderen.
Samen met de website wordt ook meteen een nieuwe huisstijl en een nieuw logo geïntroduceerd. Het nieuwe logo heeft een meer eigentijds lettertype. En waar in het oude logo de Kurtosis (beeld van een statistische maat) nog te zien was, heeft deze nu plaatsgemaakt voor een loep met daarin een aantal datapunten. Deze staat voor de passie die wij hebben voor het diepgaand zoeken naar inzichten en oplossingen door middel van data. Het logo is ontwikkeld door vormgever Govert van der Heijden.
De bekende huisstijlkleuren zijn gebleven maar samen met het logo zijn ook de kernwaarden iets aangescherpt. ‘Data, onderzoek, advies’ zijn nu ‘Facts, Figures, Fun’ geworden. Wat veel meer inzoomt op het analyseren van data op detailniveau en ruwe gegevens onder de loep nemen, om uit de data goede inzichten en sturingsinformatie verkrijgen.
Het ‘fun-element’ staat natuurlijk voor het team van Kurtosis zelf. Data zit niet alleen in ons bloed maar we krijgen er energie van om uitdagende dataklussen op te lossen en dat doen we met plezier!